Virksomhedsprofil
“We organise your space”. Det er det som inspirerer os og det vi står for. Vi er trendsættende i udviklingen af pladsbesparende opbevaring og designer de bedste opbevaringsløsninger til kontor, arkiv, bibliotek, sygehus og museum. Bruynzeel har egne salgskontorer i 9 europæiske lande og et verdensomspændende netværk af distributører i 43 lande i Europa, Amerika, Asien og Australien.

Hvad anser vi for vigtige egenskaber hos vores nye kollega?
– Du har en vindermentalitet og er vant til at arbejde selvstændigt.
– Du er disciplineret og har evnen til at strukturere din egen arbejdsdag.
– Du forbereder dig grundigt og overvejer hvordan du kan udvikle og uddybe samarbejdet  med hver enkelt kunde.
– Du er lydhør overfor kunden og stiller relevante spørgsmål. Du løser problemer og finder kreative løsninger der matcher kundens behov.
– Du elsker salg og har ingen problemer med eller betænkeligheder ved at hente ordren.
– Du kender fordelene ved et CRM-system, og bruger det som et vigtigt og nødvendigt arbejdsredskab.
– Du er åben og imødekommende samtidig med at du opfattes som professionel.
– Du er en kollega som inspirerer andre og trives med udfordringer. Du tilfører dynamik.

Du er god til at samarbejde og sparre med dine kolleger – vi er et team!

Hvad forventer vi af dig?
– Du har relevante kompetencer til at kunne fuldføre arbejdet.
– Du har et par års salgserfaring med gode resultater.
– Du bor og arbejder selvstændigt i dit primære distrikt – Fyn/Jylland.
– Med udgangspunkt fra din egen bopæl bliver din opgave at udbygge og vedligeholde  kontakten med eksisterende og nye kunder/forhandlere.
– Du har sans for indretning til brug for udarbejdelse af den optimale løsning for vore kunder.
– Du har en ”intet-er-umuligt-indstilling”, humor og vilje til succes.
– Du behersker Office-pakken.
– Du har kørekort.
– Du har ren straffeattest.
– Du taler engelsk og forstår skandinavisk.

Hvad tilbyder vi dig?

– En grundig oplæring i virksomheden og vores alsidige produktsortiment.
– Et spændende og varieret arbejdsområde med en bred vifte af kunder og segmenter.
– En stor variation i eget arbejde. Hver kunde og kundebehov kræver en speciel løsning.
– En attraktiv gage og gode muligheder for at lykkes. Du er budgetansvarlig.

Vil du vide mere om vores virksomhed og vore kunder? Besøg vores hjemmeside www.bruynzeel.dk og se mere om de muligheder vi tilbyder.

Din ansøgning stiles til Adm. Direktør Skandinavien, Peter Larsson.