Vi befinder os i en unik og alvorlig situation på grund af den aktuelle Covid-19 pandemi. Bekymringerne stiger dag for dag, med tanke på spredningen og de konsekvenser det har for samfundet. I den sidste ende er det sundheden der er vigtigst.

I overensstemmelse med myndighedernes anbefalinger, tager vi som arbejdsgivere de forholdsregler, som er nødvendige for at reducere eksponering og smittespredning, og for at skabe et sikkert arbejdsmiljø for vores medarbejdere. I Skandinavien er alle som arbejder med administrative opgaver, blevet bedt om at arbejde hjemmefra. Desuden afholder vi os fra alle unødvendige rejser.

På trods af disse tiltag er det vigtigt at sikre, at virksomheden fortsætter så smertefrit som muligt. En stor del af vores samarbejde vil komme til at foregå digitalt og via telefon. Alle supportfunktioner er åbne som sædvanligt via telefon og e-mail. Vore sælgere er tilgængelig via telefon og e-mail. Vores produktion i Holland er stadig i drift, så vores produkter kan leveres til tiden. Alle kunder som skal have varer leveret i nærmeste fremtid, vil blive kontaktet af vores medarbejdere, for at sikre, at leveringen går som den skal.

Da situationen i øjeblikket ændrer sig hastigt, vil vi fortsat holde dig opdateret om leverancer og eventuelt nye tiltag.

Vi håber på din forståelse.

Hvis du har spørgsmål, er vi her! Kontakt os via telefon eller e-mail.