VORES STRATEGI

Bruynzeel Storage Systems’ forretningskoncept

Sådan hænger det hele sammen

Vores mål er at være de bedste til det, vi gør. De bedste til at tilbyde pladsbesparende opbevaringsløsninger, der skaber plads og bidrager til en bæredygtig planet. Vores værdier, adfærdskodeks og regler for virksomhedsledelse afstikker de principper, som vi driver forretning efter, og skaber dermed rammerne for vores aktiviteter.

Gennem vores forretningsstrategi tilstræber vi at være den førende udbyder af pladsbesparende opbevaringsløsninger på tværs af alle vores markeder og forskellige kundesegmenter. Vores fokus på operationel ekspertise, innovation, geografisk- og segmentudvidelse samt kommunikation gør det muligt for os at nå vores mål.

Vores lederteam opstiller inspirerende målsætninger der motiverer medarbejderne til at yde en ekstra indsats for at nå nye ambitiøse mål. Vores ledere er linket mellem definitionen af vores strategiske mål og de nødvendige handlinger for at komme dertil. Vores medarbejdere, vores vigtigste aktiv, er drivkraften bag vores succes.

Museum aan de stroom - Bruynzeel Storage Systems
Business concept - Bruynzeel Storage Systems
Vision

At være verdensledende inden for pladsbesparende opbevaringsløsninger, der skaber plads og bidrager til en bæredygtig planet. We create space.

Forretningskoncept

Vi ser ikke kun os selv som leverandør af opbevaringssystemer, vi ser os selv som facilitator for effektiv udnyttelse af naturressourcer og optimering af plads til vores kunder. Vi opnår dette gennem vores innovationsprogram baseret på tre hovedområder: Kreativitet, funktionalitet og bæredygtighed.

Virksomhedsstrategi

1. Operationel ekspertise
2. Innovation
a. Kreativitet
b. Funktionalitet
c. Bæredygtighed
3. Geografisk-/segmentudvidelse
4. Kommunikation

Ledelse

Vi ønsker at opbygge en højtydende kultur i vores forretningsmiljø gennem vores fælles værdier og målrettede lederskab. Vi stoler på, at vores ledere gør det muligt for os at nå vores mål. Det sikrer også, at vi gør brug af organisationens styrke, leder udviklingen i den rigtige retning, opretholder momentum og anvender vores ressourcer korrekt.

Handling

Handling sikrer, at vores strategier implementeres, og at vores igangværende aktiviteter defineres og løbende følges op. Disse kan f.eks. tage form af vækstplaner, porteføljeudvikling, operationel effektivitet, talentledelse og innovationsinitiativer. Vi vil løbende udfordre os selv for at sikre, at vi er på rette vej, mod at blive verdensledende på vores marked.

Virksomhedsstrategi

Vores strategiske mål er at være verdens bedste og mest miljøvenlige udbyder af pladsbesparende opbevaringsløsninger. Vi opnår dette ved at designe produkter, der er skræddersyet til kundernes nuværende og fremtidige behov. Det gør vi ved at udvikle en højtydende salgsorganisation og aktivt opretholde en enestående innovationspipeline, der fremskynder kommerciel udvikling.

Vores vækststrategi er baseret på følgende drivkræfter:

Operationel ekspertise

Uanset vores bestræbelser på at tilfredsstille og skabe værdi for vores kunder prioriterer vi løbende at forbedre vores operationelle præstationer. Vi skal opretholde de bedste muligheder for at levere det, vores kunder har brug for. Kontinuerlig forbedring er en del af vores organisations DNA.

Det handler om at fokusere på at levere hurtige, fleksible og skræddersyede kundeløsninger, der er perfekt udført i første forsøg, og at opretholde den høje kvalitet, som Bruynzeel er blevet kendt for. Forretningsmiljøet ændrer sig hurtigt, og vi skal være i stand til at tilpasse os vores kunders skiftende behov og det miljø, de opererer i. Mange års ekspertise og en fantastisk teamspirit er fundamentet for den service, vi yder til vores kunder gennem vores daglige arbejde, og er det unikke grundlag for håndtering og styring af både små og meget store projekter. Vi validerer løbende vores projektledelse for at sikre den bedst mulige præstation.

Innovation

Kreativitet: fremragende produktudvikling og design er en prioritet for os i alle vores segmenter. Dette omfatter fokus på sunde materialer, moderne design og æstetik.

Funktionalitet: Vi ønsker, at vores produkter skal hjælpe vores kunder med at nå deres mål. Derfor sætter vi kunden i centrum, når vi udvikler funktionaliteten af vores produkter. Som markedsleder sætter vi standarden, når det drejer sig om at inkorporere de nyeste teknologier i vores produkter og processer for at gøre vores kunders liv lettere og mere behageligt.

Bæredygtighed: Vi brænder for at skabe produkter, der ikke kun er bæredygtigt produceret, men som også har en positiv indvirkning på bæredygtigheden i vores kunders virksomhed.

Udvidelse

Geografisk udvidelse: Vores mål er at fortsætte med at udvide virksomheden til nye geografiske områder. I øjeblikket udvider Bruynzeel Storage Systems sine aktiviteter i Asien, Stillehavsområdet, Latinamerika og Nordamerika og har yderligere planer om udvidelse til andre områder i de kommende år.

Segmentudvidelse: Bruynzeel Storage Systems arbejder målrettet med at videreudvikle segmenterne museum, arkiv og bibliotek og er løbende på udkig efter nye segmenter (f.eks. sundhedssvæsen, detailhandel, OEM med mere), hvor vores viden og erfaring kan tilføre værdi i fremtiden.

Kommunikation

Hos Bruynzeel Storage Systems forpligter vi os til en åben og ærlig kommunikation, der gør det muligt for os at nå vores strategiske mål. For at opnå forretningsmæssig fremgang skal vi vinde både hjerte og hjerne hos en lang række interessenter, både interne og eksterne. Af disse grunde mener vi, at klar og åben kommunikation er en af de grundlæggende drivkræfter for vores langsigtede succes.