Nyheder

Afsluttende handel med ny hovedaktionær

06-07-2022
Closing transaction with new majority shareholder

Den 22. juli 2021 meddelte Bruynzeel, at de havde fået Gilde Equity Management (GEM) som ny hovedaktionær.


I dag, onsdag den 25. august, er vi meget glade for at kunne meddele, at denne transaktion er blevet afsluttet efter godkendelse fra konkurrencemyndighederne.

Alexander Collot d’Escury, CEO for Bruynzeel, udtaler:
“Vi er stolte over at slå os sammen med Gilde. De vil hjælpe os med at fremskynde vores vækst og udnytte de enorme internationale markedsmuligheder for pladsbesparende opbevaringsløsninger på den mest bæredygtige måde”.

Med støtte fra Gilde vil vi fremskynde vores internationale vækststrategi, videreudvikle nye lovende segmenter og yderligere styrke vores førende position inden for bæredygtighed. Vi vil også takke vores tidligere aktionær Altor Equity Partners. De spillede en vigtig rolle i etableringen af vores position som europæisk markedsleder inden for pladsbesparende mobile opbevaringsløsninger.

Oversigt
Cookie

Vi vil gerne bruge cookies, og vi beder om din tilladelse til at placere dem.

De nødvendige er altid aktive; når du klikker på "accepter alle cookies", accepterer du alle valgfrie cookies til. Hvis du ønsker at vælge, hvilke cookies du vil acceptere, skal du klikke på knappen "cookie-indstillinger".

Cookie-indstillinger

Vi vil gerne bruge cookies, og vi beder om din tilladelse til at placere dem.

Nødvendige cookies hjælper os med at gøre webstedet brugbart ved at muliggøre grundlæggende funktioner som sidebesøg og adgang til sikre områder af webstedet. Hjemmesiden kan ikke fungere korrekt uden disse cookies.

Anonyme statistiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med websteder ved at indsamle og rapportere oplysninger anonymt.

Analytiske cookies hjælper os med at forstå, hvordan besøgende interagerer med websteder ved at indsamle og rapportere oplysninger.

Markedsføringscookies bruges til at spore besøgende på tværs af websteder. Hensigten er at vise annoncer, der er relevante og engagerende for den enkelte bruger og dermed mere værdifulde for udgivere og tredjepartsannoncører.