LEDELSES TEAM

Bestyrelse

Alexander Collot d'Escury

Alexander Collot d'Escury

Chief Executive Officer (CEO)

Efter sit studie ved Erasmus University i Rotterdam og IMD i Lausanne, og efter at have arbejdet i over 16 år i forskellige marketing-, salgs- og lederstillinger hos Sara Lee og Nestlé (i Holland, Spanien Tjekkiet, Schweiz og Ungarn), sluttede han sig i 2007 til en MBO som CCO hos Desso.

Desso var en global producent og installatør af tæpper og kunstgræs. Efter at han blev CEO i 2012, forlod han Desso i 2015, da Desso blev købt af Tarkett SA (Euronext). Desso blev betragtet som en global leder inden for Cradle2Cradle og Circulær Økonomi.

Efter Desso blev han CEO hos PrinsenBerning Group, en europæisk leder inden for sportsernæring. Han kom til Bruynzeel som CEO i november 2019. Alexander er blandt andet bestyrelsesmedlem hos De Pont Museum (Tilburg, Holland). Han er gift og har 3 børn.

Bart Sijben

Bart Sijben

Chief Operations Officer (COO)

Efter sin første erfaring med opbevaringsindustrien under sit maskiningeniørstudie, begyndte Bart Sijben sin erhvervskarriere som ingeniør hos Bruynzeel Storage Systems.

Efter at have varetaget forskellige positioner, herunder produktions- og fabriksledelse har Bart spredt sine vinger og fået erfaring på andre fabrikker i Europa inden for koncernen i forbindelse med forskellige fusioner og opkøb. Efter 10 års arbejde med fabriksautomatisering og VCM (World Class Manufacturing) var det næste skridt, at udvide sit virke inden for driftsledelse.

Efter at have styrket sine kvalifikationer ved at tage en Executive Master of Business Administration fra TIAS Business School i 2014, blev han en del af bestyrelsen som Chief Operating Officer.

Koen Vermeulen

Koen Vermeulen

Chief Financial Officer (CFO)

Koen Vermeulen kom til Bruynzeel i 2017 og blev udnævnt til CFO i januar 2020.

Som CFO er Koen ansvarlig for Bruynzeels økonomi- og IT-afdelinger. Koen startede sin erhvervskarriere inden for revision. Efter 5 år skiftede han til virksomhedsøkonomi og arbejdede i mere end 15 år i internationale stillinger inden for økonomistyring.

Koen er statsautoriseret revisor og har en bachelorgrad i regnskab fra Nivra-Nijenrode.

Patrick  Altena

Patrick Altena

Salgschef Benelux & Tyskland

Patrick Altena er ansvarlig for Bruynzeels salgsaktiviteter in Benelux og Tyskland.

Før sin karriere hos Bruynzeel, der startede i 2006, arbejdede han først med salg og siden med ledelse af salgs- og marketingteams. Patrick trives med at vurdere og arbejde på en klar forretningsstategi, og omsætte denne til specifikke mål og opgaver for organisationen. Sammen med sit team, og i tæt samarbejde med sine kunder, gør han det nødvendige for at forblive markedsleder i Benelux og styrke Bruynzeels position i Tyskland.

Bernd  Effenberger

Bernd Effenberger

Salgschef Frankrig & Schweiz

Bernd Effenberger kom til Bruynzeel for at lede den franske forretning i december 2012. Han var leder for det tyske salgsteam i 2015 / 2016 og accepterede stillingen som leder for the schweiziske team i august sidste år.

Bernd er en international, tresproget forretningsudvikler med solid ledererfaring i dynamiske og teknisk orienterede B2B miljøer.

Udover sin egen virksomhed, som han startede i slutningen af 90’erne, har han ledet og væsentligt forbedret overskud og markedsandele for adskillige franske og tyske datterselskaber for forskellige amerikanske og europæiske virksomheder.

Peter  Larsson

Peter Larsson

Salgschef Skandinavien

I september 2012 blev Peter Larsson udnævnt til administrerende direktør med det operationelle ansvar for opbygningen af Bruynzeels skandinaviske organisation efter fusionen mellem Constructors arkiv- og opbevaringsafdeling og Nordplan.

Med en uddannelse indenfor maskinteknik, blev Peter hurtigt placeret i salgsorganisationer med ansvar for alt fra teknisk udvikling og support til marketing, salgsledelse og forretningsudvikling med fokus på materialehåndtering og energi industrien.

 Det afgørende princip er at tilbyde skræddersyede løsninger, der skaber succes gennem nysgerrighed og tæt samarbejde med kunden.

Archie  Waterston

Archie Waterston

Salgschef UK

Som kandidat i politik & økonomi startede Archie sin salgskarriere i trykkeribranchen hos Moore Paragon, efterfulgt af en ledende salgsstilling hos Scotbyte Computer Supplies, inden han i 1994 forlod stillingen for at investere i Lynch McQueen, en lille kontorforsyning og møbelforretning.

Efter 10 års ekspansion blev Lynch McQueen i 2004 solgt til OfficeTeam stationers, hvor Archie var Skotlands salgs- og driftsdirektør, inden han i 2009 blev administrerende direktør for OfficeTeam’s Print Management-afdeling.

Archie vendte tilbage til Paragon i 2012 som salgschef, inden han i 2015 kom til Bruynzeel som administrerende direktør for den britiske organisation.

Jasper  Hunnekens

Jasper Hunnekens

Group Marketing & Export Manager

Med en bilteknisk baggrund begyndte Jasper Hunnekens sin karriere hos Bruynzeel Storage Systems i en semi-teknisk stilling for over 15 år siden.

Efter at have arbejdet i forskellige funktioner, herunder projektledelse blev det tydeligt at der var en klar ambition om forretningsledelse. Denne ambition og flair for forretningsledelse er blevet styrket af at tage en Executive Master of Business Administration fra TIAS Business School i 2013.

I sin nuværende rolle er Jasper ansvarlig for styring og udvidelse af distributionsnetværket for eksportteamet, samt ledelse af Marketing / Product Management / Innovationsafdelingerne.

Cynthia Bergen Henegouwen

Cynthia Bergen Henegouwen

Bruynzeel’s Group HR Manager

Cynthia Bergen Henegouwen arbejder som Bruynzeels Group HR Manager, og bidrager med mere end 30 års HR erfaring til Bruynzeel-teamet.

Før hun kom til virksomheden i september 2017, ledede hun HR-funktionen i mellemstore til store virksomheder inden for brancher som engros, produktion, sundhedspleje og uddannelse.

Hendes ekspertiseområder inkluderer oversættelse af forretningsmål til HR-strategier, implementering, procesoptimering, reorganisering og personale-/ledelsesudvikling.

Vores fem kerneværdier, der definerer os

Kundefokus

Kunderne er vores primære fokus. At øge vores kunders, leverandørers og interessenters tilfredshed er vores ledende princip. Vi lytter til deres behov, ønsker og krav og gør alt for at imødekomme deres forventninger. Vi ønsker, at de skal fortsætte med at komme tilbage og anbefale os til andre. De motiverer os til at udvikle vellykkede og mere kreative løsninger! På daglig basis opretholder vi vores kundefokus ved:

  • ikke at gå på kompromis med kvaliteten af vores produkter, løsninger og service
  • at undersøge og fuldt forstå vores udvalgte markeder
  • at bruge sund fornuft og viden til at hjælpe vores kunder kyndigt og effektivt
  • at sætte nye idéer i søen gennem samarbejde med arkitekter og influencere på vores markeder
  • at samarbejde med vores kunder for at opbygge langsigtede partnerskaber til gensidig fordel
  • at forstå, hvordan vores forretningsbeslutninger vil påvirke kunderne
  • at opfylde vores løfter og forpligtelser.

Vores brand-slogan er “We create space” for at understrege det faktum, at vi sætter kundernes ønsker i centrum for vores drift og tankevirksomhed – hvert sekund af dagen.

Integritet

Vi tror på langsigtede relationer med kolleger, kunder og forretningspartnere. Vi er ærlige, åbne og direkte i, hvad vi gør, og vi støtter og hjælper hinanden, hvor det er nødvendigt. Vi er ansvarlige for vores egne handlinger og deres konsekvenser for vores interessenter og vores miljø. Vi sikrer, at alle ledere og medarbejdere opretholder en følelse af ansvar, retfærdighed og høje etiske standarder og altid handler i overensstemmelse med loven.

Ekspertise og teamplay

Vores mål er at bringe innovative produkter på markedet gennem anvendelse af vores viden og ekspertise. Vi opfordrer alle vores medarbejdere til at bruge deres ekspertise til at levere vellykkede resultater. Det handler om at finde de bedste løsninger og idéer, der bringer os fremad hurtigst muligt og samtidig forbedrer vores færdigheder og viden. Teamarbejde, at hjælpe hinanden, gensidig respekt, engagement, støtte og tillid er principper, som vi værdsætter højt. Disse principper gælder både i interaktioner med kolleger og i forhold til kunder og interessenter.

Virksomhedens sociale ansvar

Virksomhedens sociale ansvar er et grundlæggende princip for Bruynzeel Storage Systems. Det omfatter vores ansvar over for mennesker, overskud og planeten. Vi arbejder konstant for at være den mest miljøvenlige udbyder af pladsbesparende opbevaringsløsninger. I alt, hvad vi gør, fokuserer vi på at forbedre vores miljøpåvirkning og miljøeffektivitet for os og vores kunder.

På daglig basis viser vi vores virksomheds sociale ansvar ved:

  • at respektere kulturen, skikkene og lovene i de lande, hvor vi opererer
  • kun at arbejde med forretningspartnere, der overholder vores standarder
  • at kommunikere på en åben og ærlig måde med alle vores interessenter
  • at have modet til at udtrykke vores meninger
  • at tage personligt ansvar for vores handlinger
  • løbende at arbejde med vores miljøeffektivitet og reducere vores miljøpåvirkning
  • at støtte lokalsamfundet ved at investere i sociale initiativer.

Iværksætterånd og vindermentalitet

Vi har en positiv holdning og arbejder sammen som et team for at få arbejdet gjort. Vi giver aldrig op. Vi bestræber os på at gøre alt, hvad der kræves for at finde den bedst mulige løsning til hver problemstilling, vi står over for. Vi tager ejerskab og følger projekterne helt til dørs. Iværksættere har mod, er tilpasningsdygtige, risikovillige og sultne efter succes. Hos Bruynzeel Storage Systems tror vi, at alle kan udvikle deres egen iværksætterånd. Derfor har vi gjort det til en kerneværdi. Vi kombinerer dette med værdien af vindermentalitet, fordi vi forventer, at vores medarbejdere følger op på deres bedste idéer og får dem til at ske.