FAQ

Bruynzeel Storage Systems følger naturligvis nøje myndighedernes retningslinjer og gældende lovgivning for at forhindre spredningen af Corona virussen. Vi tager alle nødvendige forholdsregler for at beskytte vores medarbejdere og undgå smittespredning. Helbredet har alltid førsteprioritet!

 

Tiltag

  • Alle medarbejdere arbejder hjemmefra (hvor det er muligt)
  • Alle forretningsrejser er aflyst, med mindre rejsen er tvingende nødvendig
  • Ingen medarbejder modtager gæster
  • Kundebesøg gennemføres efter nærmere aftale i det omfang det er muligt

 

Tilgængelighed

På trods af disse tiltag er det vigtigt at sikre, at virksomheden fortsætter så smertefrit som muligt. En stor del af vores samarbejde kommer til at foregå digitalt og via telefon. Alle supportfunktioner er åbne som sædvanligt, via telefon og mail. Vores sælgere besøger kunder efter nærmere aftale i det omfang det er muligt, og er desuden tilgængelige via telefon og mail. Vores produktionsafdeling i Holland er fortsat i drift, så vores produkter kan leveres til tiden. Alle kunder, der efter planen skal modtage varer i den nærmeste fremtid, vil blive kontaktet af vores medarbejdere, for at sikre en problemfri levering. Da situationen i øjeblikket udvikler sig hastigt, vil vi løbende holde dig opdateret om leverancer og eventuelt nye tiltag og forholdsregler.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har et møde med en af jeres medarbejdere. Vil dette møde finde sted?

Vores medarbejdere arbejder i øjeblikket hjemmefra, men kan efter nærmere aftale deltage i et fysisk møde, i det omfang det efter gældende regler er muligt. Ønsker du at holde mødet digitalt, beder vi dig kontakte den pågældende medarbejder.

Bliver vores ordre leveret til tiden?

Vi har på vores fabrik taget de nødvendige forholdsregler for at forhindre spredning af virussen. Disse forholdsregler har for nærværende ingen indflydelse på vores produktion, hvilket betyder at vores produkter produceres og leveres planmæssigt. Spørgsmål vedrørende leveringstider kan rettes til vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Vil mit projekt blive monteret?
Vores montører følger sundhedsmyndighedernes retningslinjer nøje. Dette betyder at montagearbejde for nærværende fortsætter som sædvanligt, i det omfang det efter gældende regler er muligt. Spørgsmål vedrørende montage kan rettes til vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Kan jeg stadige få et tilbud fra jer?

Ja det kan du! Kontakt blot vores sælger i dit område:

Martin Boelskov – Area Sales Manager Øst
+45 40 79 15 72
martin.boelskov@bruynzeel.dk

Benny Pedersen – Area Sales Manager Vest
+45 20 87 20 23
E-mail: benny.pedersen@bruynzeel.dk

 eller vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Mit system viser en fejlmeddelelse. Kan jeg bestille en servicetekniker til at udbedre fejlen?

Vores serviceteknikere er tilgængelige. De følger sundhedsmyndighedernes retningslinjer nøje, når de udfører service. Derfor beder vi jer sikre, at ingen medarbejdere er tilstede i nærheden af systemet når service skal udføres, samt at vores teknikker har adgang til at vaske hænder.

Servicetekniker kan rekvireres ved at kontakte vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Kan jeg bestille tilbehør og reservedele?

Ja du kan bestille reservedele og tilbehør. Kontakt venligst vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

 

Hos Bruynzeel Storage Systems vil vores førsteprioritet til enhver tid være vores kunders og medarbejderes sikkerhed, og vil fortsat gøre alt hvad vi kan for at støtte jer i denne usikre periode. Pas på jer selv!