FAQ

Bruynzeel Storage Systems følger naturligvis nøje myndighedernes retningslinjer og gældende lovgivning for at forhindre spredningen af Corona virussen. Vi tager alle nødvendige forholdsregler for at beskytte vores medarbejdere og undgå smittespredning. Helbredet har alltid førsteprioritet!

 

Tiltag

  • Alle medarbejdere arbejder hjemmefra (hvor det er muligt)
  • Alle forretningsrejser er aflyst, med mindre rejsen er tvingende nødvendig
  • Ingen medarbejder modtager gæster
  • Kundebesøg gennemføres efter nærmere aftale i det omfang det er muligt

 

Tilgængelighed

På trods af disse tiltag er det vigtigt at sikre, at virksomheden fortsætter så smertefrit som muligt. En stor del af vores samarbejde kommer til at foregå digitalt og via telefon. Alle supportfunktioner er åbne som sædvanligt, via telefon og mail. Vores sælgere besøger kunder efter nærmere aftale i det omfang det er muligt, og er desuden tilgængelige via telefon og mail. Vores produktionsafdeling i Holland er fortsat i drift, så vores produkter kan leveres til tiden. Alle kunder, der efter planen skal modtage varer i den nærmeste fremtid, vil blive kontaktet af vores medarbejdere, for at sikre en problemfri levering. Da situationen i øjeblikket udvikler sig hastigt, vil vi løbende holde dig opdateret om leverancer og eventuelt nye tiltag og forholdsregler.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har et møde med en af jeres medarbejdere. Vil dette møde finde sted?

Vores medarbejdere arbejder i øjeblikket hjemmefra, men kan efter nærmere aftale deltage i et fysisk møde, i det omfang det efter gældende regler er muligt. Ønsker du at holde mødet digitalt, beder vi dig kontakte den pågældende medarbejder.

Bliver vores ordre leveret til tiden?

Vi har på vores fabrik taget de nødvendige forholdsregler for at forhindre spredning af virussen. Disse forholdsregler har for nærværende ingen indflydelse på vores produktion, hvilket betyder at vores produkter produceres og leveres planmæssigt. Spørgsmål vedrørende leveringstider kan rettes til vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Vil mit projekt blive monteret?
Vores montører følger sundhedsmyndighedernes retningslinjer nøje. Dette betyder at montagearbejde for nærværende fortsætter som sædvanligt, i det omfang det efter gældende regler er muligt. Spørgsmål vedrørende montage kan rettes til vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Kan jeg stadige få et tilbud fra jer?

Ja det kan du! Kontakt:

Martin Boelskov
+45 40 79 15 72
martin.boelskov@bruynzeel.dk

 eller vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Mit system viser en fejlmeddelelse. Kan jeg bestille en servicetekniker til at udbedre fejlen?

Vores serviceteknikere er tilgængelige. De følger sundhedsmyndighedernes retningslinjer nøje, når de udfører service. Derfor beder vi jer sikre, at ingen medarbejdere er tilstede i nærheden af systemet når service skal udføres, samt at vores teknikker har adgang til at vaske hænder.

Servicetekniker kan rekvireres ved at kontakte vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

Kan jeg bestille tilbehør og reservedele?

Ja du kan bestille reservedele og tilbehør. Kontakt venligst vores support på telefon 46 33 00 20 eller support@bruynzeel.dk

 

Hos Bruynzeel Storage Systems vil vores førsteprioritet til enhver tid være vores kunders og medarbejderes sikkerhed, og vil fortsat gøre alt hvad vi kan for at støtte jer i denne usikre periode. Pas på jer selv!

 

FAQ – Safety Master

Hvorfor skulle jeg have behov for en Safety Master?

Safety Master garanterer sikkerheden for både brugere og genstande. Enhver bevægelse af systemet forhindres, hvis en person eller en genstand registreres i en åben gang.

Hvor er Safety Master placeret på mobilreolsystemet?

Safety Master er integreret på siden af hvert frontpanel.

Kan Safety Master bruges i et system med adgang fra begge sider (dual access)?

Ja. I et system med mobile vogne på mere end 3 meter placeres Safty Master i begge ender af gangen.

Er der nogen restriktioner med hensyn til konfigurationen af et opbevaringssystem som har Safety Master?

Nej, du kan drage fuld fordel af alle konfigurationer uden nogen begrænsninger.

Overholder Safety Master GDPR standarderne?

Ja, hos Bruynzeel Storage Systems tager vi dine persondata og dit privatliv meget alvorligt.

Giver Safety Master besked om, i hvilken gang en person eller genstand befinder sig?

Ja, Dynamic II betjeningspanelet leder dig hen til den gang, hvor en person eller en genstand er til stede.

Registrerer systemet alle genstande?

Safety Master registrerer alt, der er større end A5 (0,03 m2)

Vil Safety Master registrere, hvis en person går ind i en gang, der er ved at lukke?

Ja, Safety Master bevægelsesdetektoren overvåger aktivt gange der er ved at lukke, og stopper automatisk systemets bevægelse.

Hvordan tændes LED lyset når en person går ind i en gang?

Safety Master tænder kun lyset hvor det er nødvendigt, i en programmerbar periode. Bevægelsesdetektoren aktiverer LED lyset, og lyset forbliver tændt, så længe tilstedeværelsen af en person eller genstand kan registreres.

Fås Safety Master til Compactus® Double Decker XTR?

Ja, afhængig af gulvtype kan Safety Master konfigureres til brug i både stueplan og på første sals niveau.

Fås Safety Master i flere farver?

Safety Master fås kun i sort. Vi designede den med henblik på at komplementere Compactus® Dynamic II betjeningspanelet, fotoceller og distancesensorer.

Safety Master huset stikker ud fra frontpanelet. Hvad sker der hvis nogen kommer til at ramme det med en vogn?

Safety Master huset er monteret på en bladfjeder. Når kraft påføres selve huset, for eksempel ved et tryk eller et skub, trækkes vision unit huset ind i frontpanelet.